Шановні співвласники! На наступному тижні плануємо (якщо дозволять погодні умови) розпочаті підготовчі організаційні роботи з відновлення даху. На сьогоднішній день підрядником замовлені необхідні матеріали( всі ж розуміють,що розібрати дах ,а потім купляти матеріали це безглуздо). Наразі очікуємо їх доставку.
На питання ,щодо дій по розділенню рахунків за електроенергію ,ситуація наступна. Згідно офіційного листа від ДТЕК (публікували в группі вище) ,наразі двома підрядниками організаціями проводиться підготовка кошторисів на закупівлю необхідного електрообладнання щодо приведення енергомереж у відповідність технічним умовам. Отримаємо розрахунки – будемо вирішувати як будемо все це оплачувати. Також найближчим часом ,згідно попередньої домовленності ,буде прийнято на баланс будинку ТП і оформлено договір на ОСББ з компанією постачальником. Це дасть можливість робити як збір так і оплату за споживання з розрахункового рахунку ОСББ. Також прошу всіх боржників закрити свої заборгованості по оплаті за світло,в зв’язку з попередженням від енергопостачальної компанії на відключення від мережі .
Щодо питання по ремонту сходинок, маємо два кошториси ,+- суми однакові . Але повної суми на ремонт обох групп ми ще не назбирали. Але якщо ,наприклад, будуть погашені борги ,хоча б наполовину ,то матимемо повну сумму виконати не ремонт,а капітальний ремонт. Повна заміна плитки на нову. Оштукатурення ,фарбування. Частина ливневих систем ,які будуть демонтуватися з фасаду,буде встановлення і на вхідні групи . Тобто ,щоб з накриття над під’їздом не заливало бічні стінки. А є ще один момент. При демонтажу даху ,можливі і падіння і таке інше. І чиє сенс взагалі наразі почати роботи з монтажу плитки,чи можна перетерпіти ще місяць,поки не буде зроблено демонтаж? Чи будемо потім витрачати знову кошти ,щоб переробити і звинувачувати знов таки голову правління?