На жаль з оплатою за електроенергію нас спіткала та сама доля, та сама “хвороба”, з якою доводиться стикатися багатьом новобудовам у Ірпені – за електрику ми змушені платити не як населення, а за тарифом для юридичних осіб.
Трансформаторну підстанцію (ТП) до якої підключено наш будинок не передано на баланс до “Київобленерго“.
ТП підключено до мережі “Київобленерго” у відповідності до договору №000220069831 який укладено з ФОП Можарським Б.Л..
Кожного місяця, після 10 числа, надається єдиний рахунок на всю спожиту електроенергію за промисловими тарифами.
До спожитих кіловатів додаються так звані активні втрати та перетікання реактивної електроенергії. Тобто якщо уявити, що ніхто місяць не буде користуватися електрикою і ТП буде просто жужати то за це все-одно доведеться платити.
Таким чином, наданий рахунок ми маємо сплатити всі разом. Для зручності цей процес організовано безпосередньо за місцем нашого проживання. Є обрані відповідальні особи які займаються нарахуванням, збором та акумуляцією коштів, сплатою рахунків та зберіганням документів.
Рахунок ми маємо оплачувати всі разом. Якщо не буде вистачати навіть 100 гривень то за договором “Київобленерго” має право повністю знеструмити ТП і у такому разі без електрики залишимося ми всі. Важливо розуміти, що ніхто ні за кого сплачувати не повинний – платимо лише за себе.
Яким чином проводиться розразхунок суми?
Як правило 9-10 числа кожного місяця, відповідальна особа проходить по всіх під’їздах, до всіх щитових і знімає поточні показники з лічильників.
Також знімаються показники з інших споживачів (не мешканців, наприклад – ресторан “La Crevet“, банний комплекс “Пар&Віник“, тощо).
Розрахунок проводиться відповідно до різниці спожитих кіловат за останній місяць, за промисловими тарифами “Київобленерго“.
З рахунку від “Київобленерго” беруться суми за кіловати активних втрат та перетікання реактивної електроенергії і, пропорційно до спожитих кіловатів, діляться на всіх споживачів.
На суму яка вийшла нараховується відсоток для сплати банківських послуг, так як кінець-кінцем оплата проходить через банк.
Після цього друкуються довідки по спожитій електроенергії, призначається час та місто збору коштів.
Після того як кошти будуть зібрані, проводиться сплата за спожиту електроенергію, за єдиним рахунком.
На поточний час, силами ОСББ та забудовника, ведуться організаційні роботи по розділенню рахунків. Коли вони закінчаться то тоді і тільки тоді ми зможемо платити за електрику як населення. Але коли саме це станеться нікому невідомо. Як правило процес затягується на декілька років і у ньому не все залежить від наших бажань.
“Немає світла?”, “Коли зроблять?”,- інформація для тих хто бажає знати швидко й більше:
- телефон для довідок – (04597) 6-32-99, 5-75-82 /Кол-центр, Ірпінь/ (04597) 6-24-83 /Відділ роботи з юридичними споживачами, Ірпінь/ або (044) 459-07-40 /Кол-центр, Київобленерго/
- адреса – Мечнікова 112,114
- номер договору – 000220069831
- власник трансформатору – Можарський Богдан Леонідович
- юридичний та фактична адреса споживання не збігаються
- номер трансформатору – ТП-936
- номер лінії – 43